Ondřej Sedláček (alias Dřej)


REKLAMNÍ PORADENSTVÍ

Reklamou a souvisejícími obory se zabývám zhruba od roku 1990. Začínal jsem jako produkční a přes profese obchodní zástupce, inzertní poradce, manažer promoakcí, PR aj. jsem se dostal ke „kreativním“ činnostem, především ke tvorbě propagačních textů a poté komplexnímu navrhování reklamních kampaní.
Od roku 2004 do roku 2008 jsem přednášel o teorii a dějinách reklamy, masových médiích a o tvorbě textů na vyšší odborné škole umění a reklamy.
V roce 2009 jsem napsal knihu REKLAMA Triky, které vás dostanou, ve které jsem se pokusil nabídnou veřejnosti populárně naučnou formou informace o této branži.
Nyní pracuji "na volné noze", především jako reklamní poradce, lektor a publicista v oboru.

Máte-li zájem o spolupráci na reklamním poli, klikněte zde...

DIVADLO, SCÉNÁŘE, KNIHY...

Absolvoval jsem hudebně dramatický obor "Tvorba textu a scénáře"  VOŠ Konzervatoře Jaroslava Ježka v Praze, kde jsem získal titul "diplomovaný specialista v oboru tvorba textu a scénáře".
Jako textař, dramatik a příležitostný hudebník jsem spolupracoval s divadelními a hudebními soubory. Nyní se věnuji především divadlu, a to jako autor, režisér i organizátor řady kulturních a společenských akcí.
Přispívám též do novin a časopisů a některé své výtvory jsem vydal knižně.

Máte-li zájem o spolupráci na literárních a hudebně dramatických projektech, klikněte zde...

KRESLENÍ, DŘEVASOCHÁNÍ, MODELY...

Kreslení a malování se věnuji ve volných chvílích, poslední dobou často při ilustraci svých knih.
Před několika lety jsem začal vyřezávat sochy ze dřeva, větší i menší, podle inspirace i na přání - na zakázku.
Díky své dětské zálibě - lepení papírových modelů, jsem se před nedávnem rozhodl, že zkusím také nějakou vlastní "slepovánku" vytvořit. To se podařilo a některé z nich skončily dokonce až v nejstarším a nejpopulárnějším časopise s vystřihovánkami u nás, v ABC...

Máte-li zájem o mojí nabídku na tomto poli, klikněte zde...

Děkuji za návštěvu a těším se na spolupráci.

Ondřej Sedláček, DiS.


Přečtěte si moji knihu
o reklamním zákulisí



nebo nějaký článek...


Nebo raději čtete něco prozaického?



© Dřej